Verzending

BESTELLEN
U mag een account aanmaken maar is niet noodzakelijk, wel vragen wij u de gegevens in te vullen die nodig zijn om uw bestelling te verzenden . Ook vragen wij hier uw e-mail adres om u op de hoogte te kunnen houden van uw bestelling. Artikelen die u bestelt komen in het winkel wagentje terecht. Als je klaar bent met shoppen klik je op het winkel wagentje rechts bovenaan op de site. U krijgt vervolgens het overzicht van uw bestelling te zien. Controleer hier uw bestelling goed zodat de juiste artikelen bij u bezorgd worden.

Als u via de internetwinkel een bestelling plaatst bij Ladywear, dan gaat u, door het aanklikken van de knop "ORDER PLAATSEN", een bindende bestelling aan voor de aangegeven artikelen in de winkelwagen. Nadat u een bestelling aan ons heeft doorgegeven, bevestigd Ladywear uw bestelling via e-mail, waardoor een koopovereenkomst tussen u en Ladywear tot stand komt. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij uw bestelling in behandeling. Heeft u gekozen voor achteraf betaling dan ontvangt u de factuur via e-mail.
Annuleren van een geplaatste order is mogelijk binnen 24 uur na uw bestelling. Indien de bestelling al naar je onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. U dient het artikel dan retour te sturen zoals beschreven in  Ons ruil / retour beleid. 

LEVERTIJD EN BEZORGING

Op onze site staat bij alle artikelen een levertijd aangegeven.

Direct leverbaar betekent dat het artikel op voorraad is en zodra wij uw betaling of de goedkeuring van Klarna binnen krijgen verzendklaar wordt gemaakt.
Levertijd: 2 tot 3 weken betekent dat dit artikel bij onze leverancier vandaan moet komen, hetgeen 2 tot 3 weken in beslag kan nemen.
Op werkdagen gaat de levertijd in op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen. Indien wij uw betaling op vrijdag avond, zaterdag of zondag ontvangen gaat deze levertijd op maandag in.
Op het moment dat wij uw betaling ontvangen, krijgt u van ons een e-mail met de mededeling dat de status van uw order is aangepast naar betaald.

 Wij wachten met verzenden tot wij uw order compleet hebben.

Als wij uw bestelling hebben verzonden krijgt u de e-mail met de mededeling dat uw order is verzonden en afgerond.

 

VIA POST.NL
Binnen 2 werkdagen nadat u de email verzonden en afgerond heeft ontvangen wordt uw pakket bezorgd.

Wanneer u niet thuis bent, zal geprobeerd worden om het pakket bij de buren af te leveren. Tenzij u heeft gekozen voor niet bij buren afleveren. In totaal worden er 2 pogingen gedaan om het pakket bij u af te leveren. Als het pakket de 1e keer niet kan worden bezorgd, dan zal de bezorger een briefje achter laten met de mededeling dat hij/zij is langs geweest en waneer het pakket weer wordt aangeboden. Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten.  

U heeft 1week de tijd om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.
 
VIA POST.NL AFHAAL LOCATIE
Afhalen op een POST.NL locatie
Uw pakket ligt voor u klaar
 
Heeft u een afhaalbericht ontvangen? Dan ligt uw pakket voor u klaar op een dichtbijgelegen POST.NL locatie. Het adres vindt u op uw afhaalbericht. U kunt uw pakket binnen 1 week vanaf de datum op het bericht ophalen.