14 dagen bedenktijd    ·    telefonische klantenservice    ·    veilig achteraf betalen

Informatie & Contact

Een account aanmakenRetournerenBestellen, Levertijd en bezorgingBetaalwijzeVerzendkostenAlgemene voorwaardenPrivacy PolicyKlachtenLingerie informatieOver onsContact Klantenservice

Zoeken



   


Het herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product te passen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij het een gesealde verpakking betreft. Na opening van een gesealde verpakking kunnen vanwege hygiënische redenen deze artikelen niet geretourneerd worden.

Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij uw retour niet accepteren of daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in een bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verzenden wij uw bestelling als deze compleet is. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u het bij de bestelling geleverde formulier te gebruiken, Wij verzoeken u het product in de originele verpakking te retourneren.

Retouren die niet binnen 14 dagen na uw ontvangst bij ons aangemeld zijn worden niet geaccepteerd. Wij sturen deze artikelen naar u terug en brengen de gemaakte kosten vooraf in rekening.

Terugbetaling

In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product of de producten hebben ontvangen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. Een indicatie van de retourkosten kunt u vinden op: Post.nl of Dhlforyou. ( Deze kosten zijn voor eigen rekening.)

Hygiënische producten in gesealde verpakking

Sommige producten kunnen wij niet meer verkopen als u ze uit de verpakking haalt en probeert. Omdat dat niet hygiënisch is. Bijvoorbeeld ondergoed (lingerie), badkleding dat in contact komt met intieme delen van het lichaam en accessoires welke intiem op het lichaam gedragen worden. het is nadat je deze gesealde verpakking hebt verbroken niet meer mogelijk om het product te retourneren. Zo verzekeren wij u dat het product nieuw is en dat wij zorgvuldig omgaan met onze producten en dat je altijd een product ontvangt waarbij je geen vraagtekens hoeft te hebben of het product niet al eens gedragen is door iemand anders. Wij sealen deze verpakkingen. En hebt u de verpakking geopend? Dan hebt u geen bedenktijd meer.

Uitsluiting herroepingsrecht

-Haute Couture Corsetten zijn maatwerk, het herroepingsrecht is wettelijk op maatwerk uitgesloten. Daar de haute couture corsetten van Ladywear een dusdanig uniek karakter hebben en door u zelf zijn samengesteld, en u zelf de maten opgeeft kunnen stalen balein haute couture corsetten niet worden omgeruild of geretourneerd (behalve in geval van een defect of productiefout). Ladywear is niet aansprakelijk voor door klanten gemaakte fouten in de maatopname en/of typ-of invulfouten bij het invullen van uw maat, kleur opgave.

-Producten die na opening van de gesealde verpakking vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals strings, slips, shorts, bodystockings, lingeriebody, corsetten staal balein, kousen, panty, badkleding enz.

-Artikelen waar u het aangehechte label van heeft verwijderd.

-Beschadigde, bevuilde, gedragen, naar parfum ruikende artikelen.

Ruilen

Als u een artikel wilt ruilen kan dit aangegeven worden op het retourformulier dat in uw pakket is meegezonden. U kunt natuurlijk ook een nieuwe bestelling plaatsen.

Een indicatie van de retourkosten kunt u vinden op: Post.nl of Dhlforyou. ( Deze kosten zijn voor eigen rekening.)

Artikel defect ontvangen

Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht dan direct via e-mail of geef dit telefonisch door op onderstaand telefoonnummer en tijden:
10.00 - 17.00 - Maandag - Donderdag
10.00 - 12.00 - Vrijdag
Telefoonnummer: 010-4748344 of 0655935578

Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

 

Weiger je het pakket aan de deur, dan kan de bezorgdienst medewerker je pakket niet uitreiken, het pakket zal naar ons retour komen.
Hiervoor brengen wij de door ons gemaakte retour kosten in rekening. Deze kosten zullen van een eventuele terugbetaling worden afgehaald.

Raadpleeg voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.
Onze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam, onder nummer 24404995