Exclusieve Lingerie van Ladywear
De hoogste kwaliteit exclusieve lingerie    ·    Betalen met iDeal of Visa/MasterCard

Bestellen, levertijd en bezorging

Informatie

Bestellen, levertijd en bezorging

BESTELLEN

Na bestellen krijg je automatisch inloggegevens via e-mail, tijdens het bestellen vragen wij de gegevens die nodig zijn om je bestelling te verzenden in te vullen. Ook vragen wij hier je e-mail adres om u op de hoogte te kunnen houden van de bestelling. Artikelen die je bestelt komen in het winkel wagentje terecht. Als je klaar bent met shoppen klik je op het winkel wagentje rechts bovenaan op de site. U krijgt vervolgens het overzicht van uw bestelling te zien. Controleer hier uw bestelling goed zodat de juiste artikelen bij u bezorgd worden.

Door het aanklikken van de knop "ORDER PLAATSEN", ga je een bindende bestelling aan voor de aangegeven artikelen in de winkelwagen. Nadat je een bestelling aan ons heeft doorgegeven, bevestigd Ladywear uw bestelling via e-mail, waardoor een koopovereenkomst tussen jou en Ladywear tot stand komt. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, nemen wij de bestelling in behandeling. 

Annuleren van een geplaatste order is mogelijk binnen 24 uur na de bestelling. Indien de bestelling al naar je onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. Je dient het artikel dan retour te sturen zoals beschreven in  Ons ruil / retour beleid.

 

LEVERTIJD EN BEZORGING

Op onze site staat bij alle artikelen levertijd aangegeven.

 

Direct leverbaar en Op Voorraad betekent dat het artikel op voorraad is en zodra wij uw betaling  binnen krijgen verzendklaar wordt gemaakt.
Levertijd: 2 tot 4 werkdagen betekent dat dit artikel binnen 2 tot 4 werkdagen bij u bezorgd zal worden.
Op werkdagen gaat de levertijd in op het moment dat wij uw order hebben ontvangen en verzonden.  Indien wij uw betaling op vrijdag avond, zaterdag of zondag ontvangen gaat deze levertijd op maandag in.
Op het moment dat wij uw betaling ontvangen, krijgt u van ons een e-mail met de mededeling dat de status van uw order is aangepast naar betaald.
Op het moment dat uw order is doorgegeven aan een leverancier krijgt u de e-mail met de mededeling dat wij uw order in behandeling hebben genomen, vanaf dat moment gaat de levertijd in die bij de artikelen staat. De levertijd is de tijd dat de bezorger nodig heeft om uw pakket bij u te bezorgen.

 Wij wachten met verzenden tot wij uw order compleet hebben.

Als wij uw bestelling hebben verzonden krijgt u de e-mail met de mededeling dat uw order is verzonden en afgerond.

 

Bezorging

Binnen 2 - 4 werkdagen nadat u de email verzonden en afgerond heeft ontvangen wordt uw pakket bezorgd.

Wanneer u niet thuis bent, zal geprobeerd worden om het pakket bij de buren af te leveren.  In totaal worden er 2 pogingen gedaan om het pakket bij u af te leveren. Als het pakket de 1e keer niet kan worden bezorgd, dan zal de bezorger een briefje achter laten met de mededeling dat hij/zij is langs geweest en waneer het pakket weer wordt aangeboden. Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een sevicepunt bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten.  

U heeft 1 week de tijd om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.
 

VIA AFHAAL LOCATIE

Afhalen op een sevicepunt-locatie
Uw pakket ligt voor u klaar.
 
Heeft u een afhaalbericht ontvangen? Dan ligt uw pakket voor u klaar op een dichtbijgelegen servicepunt-locatie. Het adres vindt u op uw afhaalbericht. U kunt uw pakket binnen 1 week vanaf de datum op het bericht ophalen.